...takový můj webový deníček =o)

aktuální myšlenka...

14.08.2010 17:20

 

,,.... když ráno vstanu,myslím na tebe...když večer usínám, myslím na tebe..... když se budeš pevně držet, poletíme do nebe...a to je strašně super, nebo né nebo né... tvoje srdce buší.. když mám hlavu na tvé hrudi tak mi tvoje srdce buší do uší.... slova pro princeznu...píšu na nebi probudím se ze snu...

miluju,když mne obejmeš a stiskneš... připadámsi,jak v romantickém filmu.... žárlím když přemýšlíš a já nevím o čem... slova pro princeznu...... "

¨úplně nejkrásnější song :'( .... =* .... už nic neřeším,jenom tebe....................................... si jako plyšák ,kterého můžu stisknout...

....teďka taková ta citová přemýšlecí nálada.... asi si jdu rači pustit zase naky horor...at to zaženu..

Zpět

Vyhledávání

=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*