...takový můj webový deníček =o)

NEDĚLE...venku prší :(

08.08.2010 14:00

Achjo. Pohled z okna mně vážně deprimuje =( .Prší a prší a prší. Copak se v TOMHLE dá někam jít? =( ... nedá! ... stupidní počasí fakt... 

AlespoŇ že oběd byl dobrý. Ikdyž, dala bych si spíše smažák.No co už. =P ..Ještě trošec pouklízím pokoj, aby tam nebyl takový bordel :D ... časáky hodím na poličku a ustelu postýlku =P ... no a pak snad dorazí jedna moje kámojda =P ... no ikdyž..newím..v takovémhle lijáku.. :( .. snad jo. Odčeho je deštník,né? :D

Jinak se unudím. Opravdu. Na kompu být pořád nemůžu, i když bych strašně ráda zaspamovala svůj webový diář zprávami o tom, jak se nudím :D:D :P ... No, už zase pofičím, tak snad se sem ještě dneska dostanu ;) . ... Jéé teďka přišel můj kocour Max :)) tak fičím za ním.. pomazlit sé =P .. ten můj huňáček :P .. později přidám jeho foto do galerky ;) .. teď ještě zkouknu co je new na fejsbůku, ..


...jejda... tedka jsem se přes ICQ dověděla, že nějaká pipina chtěla spáchat sebevraždu.. .-O no doufám,že nejste takblbí jako ona.. :P ...  

.. minuty se vlčeou jak newím co.. hej fakt.. :( ... chtělo by to krásné počasí!!! :( .. no už fakt dost kecání, jáfičím za Maxíčkem...tak se tu zatím mějte...PÁČKO =*

Zpět

Vyhledávání

=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*