...takový můj webový deníček =o)

PÁTEK-->pátek 13.

13.08.2010 10:38

No takže k té včerejší stanovačce u skály :D :P... přišly jsme tam, rozdělali stan, vykutila jsem oheň, a hráli jsme karty :D:D :P... ...prší :D ... pak nás to přestalo bavit,tka jsme si opekli párky, a otevřeli ten náš Gold =*... když už z něj nic nezbylo,tak jsme dělali hovadiny :P ... chapete...idiotske fotos atd :D ...

když jsme si na noťasu pustili pisničky a řvali jak nevim kde, přiletěla nasm zdrbat naka babá co tam byla s partou v chatě na víkend... rychle jsme zahladili stopy...xD...o fous :P ... prej to mame uklidit a byt potichu :P ...take kyky :PPP !!!

...pak sme se sebraly a šly seprojit nekam k lesu kolem chatek... Kiki dál nechtěla jít :P :/ .. prošly jsme to ještě kolem mlýna, a šli to zalomit :P

.. pak jsme si vyměnili masáže, xD , a šly pozorovat hvězdy... u toho jsme probiraly všecko možné :PP:))

...celkem jsme viděly spadnout 4 hvězdy....:P... pokažde jsem si neco přála, tak uvidime ;)) ....

pak jsme ještě chvili kecaly nake hovadkoviny , :P , a pak sme se rozhodly spát... byl oto celkem jako nepřijemné když kolem FURT praskaly větvičky, aNEUSTÁLE něco žbluňkalo ve vodě ... :/ ...já jsem spalka u prostřed takže jsem to mněla celkem v pohooo ;)). ale i tak jsme se bály :P... dycky jenom: ,,Držte huby,něco slyším!!" :D

nakonec jsem přece jen usla............................................. probudily mně až holky v noci, a zase sme kecaly...téměř posrané :PP ale nakonjhec jsme to přežily...:PP ;) .... ráno všecko zbalit, a jét domů :))

 

jsem sice momentálně trošec nevyspaná, ale už se nám stahuje nějaky film,tak se jdem divat ;) tak Čusky =P

Zpět

Vyhledávání

=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*