...takový můj webový deníček =o)

PONDĚLÍ...Dobré ráno :))

09.08.2010 09:37

Zdravím ;) ... vyspala jsem se celkem dobře... ale bolí mně záda :( :P...na snídani kakao, a v TV neni vubec nic. :( :D co nam odpojili satelitni programy jako MTV atd. už kolem ní pomalu ani neprojdu. :D ... šak schvalně... před chvíli jsemji zapla, a tam--> TELESHOPING..tak jsem zkoukla pár reklam na Kosmodisk a různé vibrační odtučňovací pásy, xD, a zase dala TURN OFF :D :P... na ICQ je jen jeden člověk se kterým mácenu si psát... takže taky nic moc xD ... prostě nudné ráno jako každé jiné... xP ..z kuchyně řve rádio..co tatik posloucha xD ... ,,utíchl les..osirel háj,milému svojmu zbohom dnes dám" :D:D:D ...


na obrazovce mi momentálně vyskákalo snad padesát tisíc vyskakovacích spamovacích oken.. no bóže...než to zase všecko zavřu :D ....


tak jdu zkouknouz aspoň ten fejs...               mm.... taky nic moc :D pokaždé když sroluju okno internetu na lištu, vyskočí na mně moje tapeta Mira Šmajdy :)) (viz. rubrika 4fun) .... tak aspoňněco pěkného po ránu :P ...


jéééj...na Fejsbůku plno spamerů s tou ,,užitečnou" aplikací: How deep is your love? ......všem samozřejmě vyšlo 100% :D :P .... no jak jinak..xD ,,ach ten fejz :D  ale musí uznat, že hned po mých blízkých kamoškách, je fejz ten nejlepší zdroj informací :D:D:D ... prostě jedna velká drbárna....xD xP ...No nic. půjduještě brouzdat po netu, a čekat na SMS s doufámže kladnou odpovědí.. :P ... (na tu stanovačku) ... tak zatím, Čauko :P

Zpět

Vyhledávání

=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*