...takový můj webový deníček =o)

STŘEDA - energy day !!

11.08.2010 10:32

 ani nevím kde se to ve mně vzalo, ale mám dneska nějak hafo energie :D :P.... zatím sama doma..protože brácha s tatikem jeli do zoo :P .. tam užmne toenba takže ja sem doma :P ..a zařizuju věci k sestřence :)) už všechno sehnané...teď jen aby to prošlo před rodiči :D ale snad mi nebudou prohrabavat veci :D:D:D:D ...no..:D to by byla velka prča :P:D:D:D  ... momentálně si lakuju nehty... na černo :P ... 

 

a dneska jsem dostala vílu Zvonilku :P xD ... na krk :D jako přívešek :)) pro štěstí :P taksnad... ;) už bych ho totiž potřebovala :(:P ...

 

no jinak dneska to vidím na fajn den:)) ... naladu si zkazit uždneska nenecham..  ;P tak já zas mizím...Čusssky :P

Zpět

Vyhledávání

=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*