...takový můj webový deníček =o)

ÚTERÝ... Dobré ranko ;)

10.08.2010 11:06

 Dobré ráno :)) ... Venků konečně svítí Oskar ;)) juchůůůů :P ... to zas můžu podlouhé době vyrazit vén !!! xD :P ..vlastně ale ještě nevím s kým :D ..mněla jsem už něco domluveného? :-O ... myslím že ne ;) ..

 

No ale probuzení moc perfektní jak onebylo xD ... máti vletěla oi půl 9 do pokoje,a začla řvát jak na lesy, že mám jít babči pomoct přebírat borůvky :D:D:D .. n oa jasné je, že se mi nechtělo hned vstávat :P ... načež po dvouminutách přiuletěla znovu, a tahala mně z postele :DD OMG! ...no probuzení do ,,borůvkova" :D

 

...teďka jsem se přiřítila ze zahrady, kde jsem musela hlídat bráchu a jeho kámošku jak staví lego :D bože! :D jako by se jim mohlo něco stát :P:D ...

no a tak teďjako sedím u kompu, a píšu :D ...zároveň koukám na fejz, co nového :P ...nic:D 

 

tak já už půjdu, aťvás tu nenudím :D ... hej ale s tou stanovačkou je toli kprobléémůů :(( achjo... no tak ČAUKO  :P 

Zpět

Vyhledávání

=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*=P =) =* =P =) =*